onsdag 23 januari 2008

Hur kunde du, Nicole?!

När jag var på upptäcksfärd i Créteil såg jag någonting mycket märkligt, nämligen det här:

Det var du, Nicole Kidman, på en stor bild på en busshållplats, med en Nintendo DS i handen. Så långt var det bra, men när jag såg texten blev jag mycket orolig:
Nicole Kidman améliore l'âge de son cerveau.
(Nicole Kidman förbättrar åldern på sin hjärna.)

När jag sedan tittade lite på nätet, hittade jag till min förskräckelse världens töntigaste video där du låter dig göras till åtlöje:



Och jag som trodde att du var en av de hollywoodstjärnor som åtminstone hade lite värdighet kvar i kroppen.
Hur kunde du? Hur kunde du sälja dig som ett levande blondinskämt? Även om åldern på din hjärna är 52 är det ju inte meningen att du ska erkänna det!!
Nu har du svikit ett fan, Nicole. Fy skäms.

Inga kommentarer: